|
Samle album iTunes. |
Besvar |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2022 kl. 09:52 |
Hej.
Hvis jeg har købt singler på iTunes og køber album når det udkommer, vises singler ikke under album. Trykker jeg vis komplet album kan jeg se købte singler. Men hvis jeg afspiller album springer den singler over. Kan man gøre noget for at samle album?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare at højre-klikke på et nummer og rette meta data til (Get info) og sørge for det er samme album der står ved alle.
|
|
|
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja man kunne ihverfald i den gamle iTunes rette metadata under "Vis info". Jeg ved ikke om man kan gemme sådan en rettelse når det er streaming og ikke ens eget lokalt gemte musik?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lavet en kopi af singler og lagt dem ind i mappen med album. Så importerede jeg singler til album og rettede i vis info.
Lidt bøvlet. Men det virker.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |