|
Serier kan ikke afspille på DRTV |
Besvar |
Forfatter | |
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2022 kl. 13:46 |
Via DRTV app´en på min iphone kan jeg fint afspille titler som The North Water og Vigil, men via DRTV app´en på eksempelvis vores samsung q60a derhjemme vil de ikke afspille.
Jeg kan ikke huske den præcise "fejlbesked", men vist et eller andet med rettigheder. Oplever andre det samme, og er der noget der kan gøres?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se denne artikel, hvor DR kommenterer på sagen: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1629363713
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak.
Jeg havde vist læst artiklen, du linker til, før, men mente at kunne huske det var længe siden, og derfor troede jeg egentlig, at det var fikset, og nu var der måske noget andet galt. Meeen 6 måneder er åbenbart ikke længe siden for DR
Jeg må bruge airplay "lidt" endnu...
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu vi lige er ved DR-appen, er der så andre end mig, der i forbindelse med afspilning på en Nvidia Shield, oplever, at man ikke kan starte videoerne, hvis man benytter controlleren, men det virker fint med fjernbetjeningen?
Har ikke oplevet tilsvarende i andre sammenhænge. At browse, og hvad man ellers skal kunne gøre, er ikke noget problem, blot reagerer den ikke, når en video skal sættes i gang, og der trykkes på "A", eller en hvilken anden af knapperne, der er til rådighed?
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit bud er, at det kommer til at tage noget tid at rette. Det lyder på DR som om, at løsningen bliver at rykke til en højere HbbTV-version, men det vil jo sandsynligvis betyde, at en del Smart TV afskæres fra DRTV. Sådan gik det i hvert fald sidste gang de rykkede til en nyere HbbTV-version. Problemet hænger sammen med, at mange Smart TV-platforme ikke opgraderes efter køb.
|
|
|
|
Steen Hansen
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg arbejdede på et tidspunkt i Oslo.
Når jeg var deroppe, havde jeg mit Apple TV med. Og der kunne jeg ikke se alle programmer fra DR appen. Men nogle fungerede fint. Mener at det skyldes at jeg var i udlandet. Det er givetvis noget med rettigheder at gøre.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Kan det skyldes at Norge ikke er med i EU? For man kan se næsten alt DR i andre EU lande, hvis man logger ind på DRTV og validerer sig med sit Danske NemID. Hilsen Carsten. |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, med DR-appen på tv funker det (her i DK i hvert tilfælde).
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja problemet er isoleret til DRTV via HbbTv. Dvs. DRTV ikonet på Smart TV (Android TV ikke omfattet) fordi det er et genvejsikon til HbbTv-hjemmesiden.
Problemet findes således heller ikke på Apple TV, Android TV eller mobilenheder baseret på iOS eller Android.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |