|
Musik i content til Youtube |
Besvar |
Forfatter | ||
Flatcurve
Bruger Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Marts-2022 kl. 06:29 |
|
Hej alle,
Jeg skriver her, da jeg er ved at starte en YT kanal op Jeg har lavet et par videoer, men er mangler noget underlægnings musik. Det er strikse krav ang brugen af musik på YT, hvilket også er ok. Jeg har ikke behov for pop, rock eller lignende. Vil dog gerne have adgang til Lounge eller Chillout, til underlægnings musik i mine videoer. Er der nogen derude, der hjælpe mig på rette vej? På forhånd mange tak
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
YouTube har deres helt eget bibliotek af royalty free musik, hvor alt er gratis og til fri brug.
https://studio.youtube.com/channel/UCAXyL6lDVL08ShxeqZnXCmA/music Redigeret af Nagash - 29-Marts-2022 kl. 23:27 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det den her, hvordan kan man så downloade musikken for at sætte den ind i sine egne videoer, som jeg regner med at "Flatcurve" vil? (Dit link virker nemlig ikke) https://www.youtube.com/c/RoyaltyFreeMusicNoCopyrightMusic/videos Her er en side, hvor man kan downloade royalty Free Musik fra:
Redigeret af mnielsen - 30-Marts-2022 kl. 06:14 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit link virker ellers fint for mig. Men ellers søg på YouTube Audio Library og tryk på det første link. Der kan man søge i genrer. Find så en man finder interessant og tryk play. På afspillerbarren nede for neden, kan man så trykke på download nede i højre hjørne. |
||
Flatcurve
Bruger Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tusinde tak,
Jeg faldt også lige over "Upbeat" Her skal man huske at kreditere kunstneren i beskrivelsen Mvh
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gammel nisse her, er du 110% sikker på at dine videoer behøver underlægningsmusik? Der er ikke noget værre end når en ellers interessant video bliver spoleret af, at vedkommende der uploadede videoen mener at tingene bliver meget mere interessante af at udsætte modtageren for en gang hjernedød teknopop eller sækkepibe..
Jeg har Spotify, jeg kan sagtens selv tilsætte noget musik der interesserer mig hvir jeg synes din video bliver lige stille nok, just saying..
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |