|
Fejl på Forum, eller fejl på PC? |
Besvar |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juni-2013 kl. 06:32 |
|
Når jeg går på recordere.dk, (Forsiden) så går det fint. Men når jeg klikker på et forumemne, får jeg meget ofte denne fejlmeddelelse:
"Provider error '8007000e' Not enough storage is available to complete this operation. /functions/functions_session_data.asp, line 137" Er det min computer, som stejler, eller hvor er fejlen? (Acer Travelmate 5600, Windows XP, Google Chrome) |
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv en Acer, men jeg oplever aldrig noget tilsvarende, så mon ikke det er et flueben der skal sættes i dine indstillinger?
Det kan være der er en form for forhåndsreservation af RAM som er sat for lavt? (HELT og holdent teori, uden nogen form for dokumentation)
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv, en Medion, en HP og en Apple - og oplever fejlen. Det er næppe et "flueben" nogen steder. Klaus |
||
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan godt følge din tankegang, men der må jeg være et sted hvor der "mangler" hukommelse, noget med Catch (ved ikke hvordan det staves) eller noget , og det KUNNE vel være et flueben eller et spørgsmål om at "reservere" en vis mængde hukommelse hvor der her skal justeres.. Igen KUN teori .
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle.
Det er et problem på forum. Vi vil på et tidspunkt til sommer opgradere forum. Det er bare en stor operation, og hverken Lars eller jeg har tid lige nu. Vi skal nok få det fikset
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for svaret, Hummelmose! Ja - som de siger i Jem og Fix-reklamerne: "Få det nu FIXET"!
Skyum: I Google Chrome kan jeg ikke finde nogen steder, hvor der kan justeres på hukommelsen, som man kan i indstillingerne for IE. Chrome bruger bare løs af hukommelsen, kan jeg se, når jeg kører C-Cleaner.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan ikke justere hukommelse på IE. Jeg vil tro at den indstilling du hentyder til, er hvor meget IE skal benytte din harddisk til at gemme midlertidige internet filer. Det har ikke længere den store betydning, da adgangen til internettet for de fleste er blevet så hurtig at det tager samme tid at hente materialet på ny som at finde det på harddisken. Programmer på Windows tager den hukommelse de har brug for og det kan du ikke justere. Medmindre at der er en fejl og programmerne de har en "memory leak", så vil du opleve at de leverer hukommelsen tilbage til systemet efter brug. Jeg oplever nu sjældent den fejl som i beskriver her og vælger bare at loade siden igen.
|
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg får tit fejlen og det hjælper ikke at reloade :-(
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har aldrig oplevet denne fejl. Hverken på min stationære PC, min bærbar, Nexus 7 eller Desire S.
Omkring forbrug af ram. Så ved jeg ikke om der hvor probemerne opstår, har noget med delt ram til f.eks. grafikkortet at gøre - samtidig med knap så meget ram i alt. |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oplever den en gang i mellem på min iPad. Tit skal jeg så holde en pause fra forumet i 2-3 min før jeg kan komme ind igen
|
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Online Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan oplever jeg det også nogle gange, dog kun den sidste månedes tid, eller lidt mere.
carsten
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |