|
Fix rss feed!!! |
Besvar |
Forfatter | |
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2013 kl. 09:52 |
Enough said:
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Der er kun én af hver i selve RSS-feedet. http://www.recordere.dk/_rss/forum.aspx (prøv at åbne linket i Firefox browser) /Lars Redigeret af Lars - 19-Juli-2013 kl. 12:04 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
Det er når den starter op med at hente emner.. de først 150 er 10 emner som gentages og så fungerer det ordentligt. Når den opdateres i løbet af dagen fungerer det ok.
Ud af 6 rss-feeds er det kun jeres som laver lort i den når den henter de sidste 200 emner.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er "den" ?
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
Den = rss feed. Når RSS-feed programmet startes op henter den de nye rss feed. Problemet er bare, at den tager 200 emner ind, som burde være 200 unikke indlæg på forummet, men som reelt set består af få unikke indlæg.
Jeg bruger Outlook til RSS-feeds og jeres feed er den eneste som laver nummeret.
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
De fejl du beskriver er ikke i selve RSS-feeded, så jeg prøver om jeg kan spore mig ind på hvor det så går galt hos dig.
Hvilken Outlook-version er det?
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker perfekt hos mig i Outlook 07, 10 på windows 7/8 samt outlook 2011 på mac. Jeg kan ikke fremprovokere den beskrevne fejl.
|
|
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 2010, windows 7 64 bit.
Jeg har nordjyske, jyllandsposten, ingniøren, valutakurser mfl. som alle fungerer som de skal.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |