|
Elendig annonce på Recordere |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke lige lagt mærke til nogen grusberegner, men engang imellem kommer der godt nok nogle lidt tumpede reklamer frem
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, men cykeldæk og cykelcomputer, efter jeg kommenterede en besked om en el-cykel.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha ha ha, det var nok fordi jeg var inde at finde billedet via gogle ;-O |
||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt vi har grus beregneren!
En helt igennem endnu ligegyldig reklame.
Reklamerne burde målrettes efter Recordere.dks emne indhold og jeg har da endnu ikke set nogen bygge deres hjemmebio i grus.
|
||
mvh Infinity
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå ja, jeg har sgu da også set grusberegneren
|
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har fået reklamer for "Motionshold for overvægtige kvinder". Jeg er af hankøn og vejer ca 65 kg, sååååå
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, der kommer nogle højst besynderlige ind i mellem som bestemt ikke hører hjemme her i forummet. Helt ærligt hvad skal det til for, når nu der skal være Reklamer, så skal de være relevante for forummet, og ikke alt muligt andet bras.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
De reklamer er nogen Google vælger, og de vælges både efter indholdet på siden lige nu, og personligt ud fra for os ukendte kriterier. Hvis vi skriver om surround, kan det være at Google sætter flere annoncer på for Pioneer surround-receivere. Men bruger A ser ikke det samme som bruger B, og bruger B ser ikke det samme som bruger C osv. En bruger der sidder i København ser også andre typer annoncer, end en bruger der sidder i Esbjerg. Vi kan ikke vælge hvad der skal vises, dog er der en mulighed for at fravælge bestemte reklamer (eksempelvis fravælger vi dating-annoncer når vi opdager dem). Der bliver ikke tale om at fjerne dem. Recordere.dk er netop gratis at bruge, fordi vi tjener en skilling på reklamer istedet. At der ind imellem kommer nogle sjove reklamer er fordi de virker. Google gør ikke noget der ikke virker Men der er da også masser af relevante reklamer. Netflix, Libratone, Boxer TV, Pioneer, Orb Audio, Artsound, 3, MM-Vision mediacenter, C More m.fl. er nogle af dem jeg selv præsenteres en del for her for tiden. /Lars Redigeret af Lars - 26-August-2013 kl. 17:03 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så tråden i går og håbede på den snarlige død. Desværre ikke tilfældet.
det overrasker mig lidt at et emne der inviterer til kollektivt pms-bitching kan være så interessant. Ekstra bladets Nationen! er et glimrende sted at brokke hvis man ønsker at få afløb for sit lorteliv:-)
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var der heller ikke tale om, men om sortering til noget for forummet relevant. Unyttig information er der nok af.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har så lært at vi kan indstille AdSense som vi vil. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |