recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elendig annonce på Recordere 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elendig annonce på Recordere 

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 13:39
Jeg har ikke lige lagt mærke til nogen grusberegner, men engang imellem kommer der godt nok nogle lidt tumpede reklamer frem
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Har i andre også en annonce for en GRUS BEREGNER?!?
NEEJ, jeg har ikke kigget efter noget i den retning....

Nej, men cykeldæk og cykelcomputer, efter jeg kommenterede en besked om en el-cykel. Tongue
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Nej, men cykeldæk og cykelcomputer, efter jeg kommenterede en besked om en el-cykel. Tongue

Ha ha ha, det var nok fordi jeg var inde at finde billedet via gogle ;-O
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 14:32

Ja, den er der ofte, wow længde gange bredde gange højde, ja hvad mon det er?!?
Godt vi har grus beregneren!

En helt igennem endnu ligegyldig reklame.

Reklamerne burde målrettes efter Recordere.dks emne indhold og jeg har da endnu ikke set nogen bygge deres hjemmebio i grus.
mvh Infinity
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 15:27
Nå ja, jeg har sgu da også set grusberegneren
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 16:04
Jeg har fået reklamer for "Motionshold for overvægtige kvinder". Jeg er af hankøn og vejer ca 65 kg, sååååå
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 16:30

Ja, der kommer nogle højst besynderlige ind i mellem som bestemt ikke hører hjemme her i forummet. Helt ærligt hvad skal det til for, når nu der skal være Reklamer, så skal de være relevante for forummet, og ikke alt muligt andet bras.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 16:57
Hej Alle

De reklamer er nogen Google vælger, og de vælges både efter indholdet på siden lige nu, og personligt ud fra for os ukendte kriterier.

Hvis vi skriver om surround, kan det være at Google sætter flere annoncer på for Pioneer surround-receivere.

Men bruger A ser ikke det samme som bruger B, og bruger B ser ikke det samme som bruger C osv. En bruger der sidder i København ser også andre typer annoncer, end en bruger der sidder i Esbjerg.

Vi kan ikke vælge hvad der skal vises, dog er der en mulighed for at fravælge bestemte reklamer (eksempelvis fravælger vi dating-annoncer når vi opdager dem).

Der bliver ikke tale om at fjerne dem. Recordere.dk er netop gratis at bruge, fordi vi tjener en skilling på reklamer istedet.

At der ind imellem kommer nogle sjove reklamer er fordi de virker. Google gør ikke noget der ikke virker Smile

Men der er da også masser af relevante reklamer. Netflix, Libratone, Boxer TV, Pioneer, Orb Audio, Artsound, 3, MM-Vision mediacenter, C More m.fl. er nogle af dem jeg selv præsenteres en del for her for tiden.

/Lars

Redigeret af Lars - 26-August-2013 kl. 17:03
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 17:10
Så tråden i går og håbede på den snarlige død. Desværre ikke tilfældet.

det overrasker mig lidt at et emne der inviterer til kollektivt pms-bitching kan være så interessant.

Ekstra bladets Nationen! er et glimrende sted at brokke hvis man ønsker at få afløb for sit lorteliv:-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 17:11

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Der bliver ikke tale om at fjerne dem. Recordere.dk er netop gratis at bruge, fordi vi tjener en skilling på reklamer.

Det var der heller ikke tale om, men om sortering til noget for forummet relevant. Unyttig information er der nok af.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

At der ind imellem kommer nogle sjove reklamer er fordi de virker. Google gør ikke noget der ikke virker Smile

Jeg har så lært at vi kan indstille AdSense som vi vil. 

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu