|
Kan jeg få fiber hos Stofa uden TV-pakke? |
Besvar |
Forfatter | ||
AarhusBruger
Bruger Oprettet: 06-September-2009 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2014 kl. 17:25 |
|
Ja, overskriften siger lidt det hele. Jeg har nu søgt både Stofa's hjemmeside, forummet og google igennem i en times tid, og kan simpelthen ikke finde et direkte svar.
Sagen er, at jeg kan se at SydEnergi er i gang med at smide fiber ude i fortorvet foran mit hus. "Fedt!", tænkte jeg umiddelbart - "så kan jeg skifte mit Fullrate abonnement ud med noget hurtigere internet til samme pris. Efter at have kigget på Stofa's side ser det dog umiddelbart ud til at jeg er tvunget til også at få leveret en tv-pakke, hvilket jeg ikke har lyst til grundet prisen og sammensætningen af pakkerne. Er der nogen der ved, om man kan nøjes med kun at få fiber-internet igennem Stofa, uden at skulle betale for en tv-pakke oveni? Jeg er 100% sikker på at man kunne dengang SydEnergi og Waoo arbejdede sammen, men er i tvivl nu det er Stofa der leverer.
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kig på SE's hjemmeide: http://www.se.dk/privat/bredbaand
|
||
AarhusBruger
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svar - glemte helt at nævne at jeg har set den side. Selvom de skriver "med eller uden tv", så er jeg alligevel i tvivl, for hvis man klikker videre på deres link til bestilling hos Stofa, så ser det derinde ud som om at en tv-pakke er et krav.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du klikker på link nederst til højre "Bestil fiberbredbånd på stofa.dk" kommer du hertil: Uddrag: Tilbuddet gælder nye kunder i udvalgte områder i Sydjylland. Kræver udstyr og tilslutning til fibernettet. Prisen forudsætter Stofa Tv Pakke 1. Pris for Stofa Tv Pakke 1 den 1. måned = 0 kr. Normalpris 169 kr./md. Pris for 40/40 Mbit. inkl. Pakke 1 den 1. måned = 149 kr./md. Pris efter 3. måned: 289 (40/40 Mbit.) + 169 (Tv Pakke 1) = 458 kr./md. Ønskes kun fiberbredbånd, er normalprisen for 40/40 Mbit/s 322 kr./md. Ønskes kun tv-pakken, er prisen for Tv Pakke 1 169 kr./md. samt oprettelse på 499 kr. Forudsætter Betalingsservice. BS gebyr 5,82 kr. pr. regning. Opsigelse: 1 måned
Mvh. JørgenT |
||
AarhusBruger
Funktioner
Tak(0)
|
|
Perfekt, tak for det :-)
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |