|
Artikel Galleri + Win 8?? |
Besvar |
Forfatter | |
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 20:38 |
Hey!
Skal lige høre, er det mig den er helt gal med, eller er der et generelt problem når det kommer til de billedgallerier, der er i mange af artiklerne på forsiden, og så windows 8?? For på min bærbare med Win 7 har jeg ingen problemer med at se billedgallerierne, hverken i IE eller firefox, men på min Win 8 maskine kan jeg ikke se billederne... HVER gang jeg prøver at åbne dem, så toner skærmen mørk som den ellers ville gøre når den åbner, og jeg kan da se fade in og fade out animationen til billedet, men selve visningen af billederne samt bladring osv. forsvinder efter det er åbnet op... nogen forslag til hvorfor? og hvad jeg evt. kan gøre for at ændre på det så jeg kan se det fra min win 8 maskine?! På forhånd tak. |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det skal gerne virke under Windows 8 også
Men der kom en ny udgave af galleri-softwaren i går, som er lagt på nu. Prøv at se om det har ændret noget.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker i Internet Explorer i Windows 8.1 - er lige testet nu. Jeg nåede desværre ikke at prøve i går.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige testet igen, den gør det stadig... sikkert et problem i min ende, men har ingen ide om hvorfor!
Skærmen ser sådan her ud når jeg prøver at åbne: http://img824.imageshack.us/img824/5715/tzjr.jpg .. nu jeg normalt rimeligt computer teknisk, men lige det her siger mig intet. Bruger i tilfældigvis silverlight plugin til at vise billeder? for så kan det evt. være der den ligger |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ****er?
Nå, det er ikke alle ord man må skrive. Der skulle stå " E n a d b l o c k e r "
Redigeret af Brixen - 13-Oktober-2013 kl. 17:32 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
HA! der var svaret sku sjovt nok virker det ellers fint på min win7 maskine selvom det slået til, så har lige måtte filtrere recordere.dk fra - Gider sku ik undvære det, men ved ham Lars der meget gerne så vi undlod at benytte det herinde, så det hermed gjort
Tak for hjælpen Brixen! |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |