recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 22:52
Asus mere eller mindre opfandt tablet/hybrid kategorien med deres transformer linje...
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 11:55
Så Nexus er ikke et udbredt og anerkendt produkt?
Jeg vil da mene at asus har rimelig styr på at lave tablets.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Hvad skal vi sige: Maks 2.500,-

Hvilke andre 10" tablets med 3G eller 4G kan du finde til maks 2.500 kr.?
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 12:19
Før der kommer selvsving over den her tråd, så har jeg overhovedet ikke udtalt, at Asus ikke har styr på deres sager - ej heller tablets!

Det jeg mener er, at Asus ikke rammer så markant hos diverse elektronik-kæder, så kunderne får lyst til at købe noget fra Asus.
- Prøv at tjekke de omdelte reklamer        

Og i forhold til f.eks. Samsungs tablets, som Elgiganten sidste uge havde på tilbud til 1.999,- - oven i købet med 3G - det nok ikke i den prisklasse, at vi vil se Asus tablets?   
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 12:52

Og i forhold til f.eks. Samsungs tablets, som Elgiganten sidste uge havde på tilbud til 1.999,- - oven i købet med 3G - det nok ikke i den prisklasse, at vi vil se Asus tablets?   

Asus Fonepad 3G til 1819 kr. hos ComputerSalg - har jeg så vundet diskussionen....?

Bare for en god ordens skyld: jeg synes du selv afsporer debatten ved at fremhæve enkeltstående tilbud som værende kendetegnede for produkter, Asus ikke kan konkurrere med.  

Enhver kan jo gå ud og finde et tilbud på en mere eller mindre forældet tablet (inkl. Asus Fonepad), men det fortæller jo ingenting om prisholdet, popularitenten eller udbredelsen mellem de forskellige mærker.  

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 13:19
longjohn2 - dit eksempel er irrelevant.

Det er tablets, der er min primære interesse her.

Derudover, så er det mere den generelle fokus på Asus.

Så her igen:

Det jeg mener er, at Asus ikke rammer så markant hos diverse elektronik-kæder, så kunderne får lyst til at købe noget fra Asus.
Til top
Mig69 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-August-2013
Sted: Denmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mig69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 16:03
Jeg har også ASUS Bærbar & er meget tilfreds med det mærke. 
Har overvejet at få mig en Tablet fra ASUS. 
Er det et ok valg? 
Hvad med 3G & 4G?  hvad skal man vælge?
(Jeg SKAL Ikke have det nyeste) WinkWink

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 21:54

Så her igen:

Det er så din konklusion, men ikke relevant, eftersom den ikke har noget med virkeligheden at gøre!

M.v.h.

P.S.: Du har generelt en underlig måde at tiltale andre mennesker, som ikke lige deler din holdning! Måske du skulle se lidt på det?   
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Så her igen:

Det er så din konklusion, men ikke relevant, eftersom den ikke har noget med virkeligheden at gøre!

M.v.h.

P.S.: Du har generelt en underlig måde at tiltale andre mennesker, som ikke lige deler din holdning! Måske du skulle se lidt på det?   

Hvor er du personfikseret og skamfuld. Føj!
Branchemedlemmer eller ej.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 23:32
Endnu et underlig tråd....
mvh Christian
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 00:58
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at svare på disse tråde.

tonice25 er enten en dygtig troll, eller uden for rækkevidde...
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 03:41
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at svare på disse tråde.

tonice25 er enten en dygtig troll, eller uden for rækkevidde...
. . . eller måske bare én, der vil lave flest indlæg på kortest tid.
Enig i at emnerne ind i mellem virker noget spøjse. Men okay, det gi'r så plads til lidt small-talk el. udveksling af almindeligheder.
Men så'n er vi jo forskellige - nogle kloge, andre hellige . . . . Eller noget !  Cool

Redigeret af Roland - 16-Oktober-2013 kl. 04:03
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu