|
TV2 webtv på udebane |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke kanaler du kan tage med ud af huset afhænger af hvilken aftale TV2 og YouSee laver...lyder til at du får tv signal og internet fra YouSee? Mon ikke en årsag til at TV2 ikke har den aftale med YouSee er at det vil give færrer kunder til TV2 Play, TV2 Play skal trods alt have 39kr/md for kun TV2 og 89kr/md for samtlige deres kanaler. Eftersom jeg kun har TV fra YouSee så kan jeg ikke se nogen af deres kanaler over internettet, er det retfærdigt? Er det retfærdigt at man ikke kan se TV på DR's hjemmeside når man som licensbetaler bevæger sig udenfor Danmarks grænser?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man har mulighed for at sætte en vpn tunnel op til hjemmet kan man få yousee webtv til at virke anywhere der er en netforbindelse
|
|
Mvh
René |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej db89. Man kan da godt se Nogle af TV programmmerne fra DR's hjemmeside, selvom man befinder sig udenfor Danmark. Det man kan se, er mange Danske programmer samt meget Få udenlandsk producerede programmer. Jeg mener det har noget med de rettigheder at gøre, som det har været muligt for DR at forhandle sig frem til eller købe. Jeg kan huske en gang sidste år hvor jeg så Dansk TV på ferien, der poppede pludseligt et spørgeskema op. Man var i gang med at undersøge hvem det var der så DR TV i udlandet, om man var Dansker og hvor længe siden det var, at man sidst havde set DR TV i Danmark. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-Januar-2014 kl. 16:52 |
|
kattedam
Junior bruger Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du kunde hos os, vil vi jo gerne beholde dig som kunde også når du er på farten. Det er samme filosofi, som når vi lader folk tage deres Yousee-kanaler med ud af huset. Her mangler vi lige nu kun en aftale med TV2. Men vi er i forhandlinger med dem.
Udtalelse fra vicedirektør Freddie Fjeldsted i Børsen 14. Januar 2014 ifm yousee's landsdækkende netværk af eksisterende kabelmodem kunder. |
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg læser det også som Radiomanden gør
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har krav på at kunne se den via Yousee og deres distributionsnet - du sidder jo ikke på en Yousee forbindelse når du er "ude af huset".
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |