|
musik gode indspilninger |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hedengangene magasin "HIGHfidelity" havde en CD med i hvert magasin, indeholdende både populær musik såvel som klassisk i, absolut, bedste kvalitet... det næstbedste var, at der var en "brugsanvisning" med hver CD som angav (præcis på min.& sek.) hvad man skulle lytte efter/burde kunne høre på et ordentligt anlæg
Måske de kan findes på brugt-markedet?
Bond |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
HiFi og elektronik udgav også en CD. Den er i min samling…..
Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har de første 3 test CD’er fra højttaler producenten Dali. De sætter anlægget plus akustikken på prøve. Måske skulle man anskaffe de sidste også.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
fredvej
Bruger Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
Miles Davis: Kind of Blue, Columbia remaster issue 1997 CK 64935 Den udgivelse har et fantastisk bredt stereo-perspektiv.
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du (trådsstarter) godt kan lide Norah Jones så er der også en chance for at du kan lide
Genius Loves Company (10th Anniversary Edition) (hdtracks.com) og Diana Krall hvis albums generelt også er godt indspillede
Diana Krall (hdtracks.com) / Diana Krall - Télécharger et écouter les albums. (qobuz.com) Kan du lide Blues, så er Doug MacLeod indspilningerne også indspillet godt og vellydende: HDtracks / Elektronisk musik kan også have spændende og udfordrende indspilninger, f.eks. i forbindelse med at udnytte dynamik og bass. F.eks kan jeg lige komme i tanker om "Cloudcycle - Amnesia Part 1 (Green Beats remix)" og "Steve Roach - Heart's Core" eller hvis man virkelig vil udfordre sit anlæg med det sub-soniske "Steve Roach - Last Remnants of Reality" Redigeret af TBC1 - 30-September-2021 kl. 17:21 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |