|
Pladespiller |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har selv overvejet nedenstående.
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du har min fulde opbakning. Man bliver nødt til at ofre lidt hvis man have en pladespiller. Desuden ødelægger man sine lp’er med billig Pick up. Det er det samme som et stålsøm. |
|||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et par rimelige alternativer med indbygget RIAA til hhv 1400,- og 1200,-
|
|||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Techmoan lavede for en uges tid siden en video der er relevant for denne tråd.
Læg især mærke til 22:10 inde, hvor han beskriver den billige og decideret tarvelige plastikenhed, der sidder i alle de billige og virkeligt dårlige afspillere derude. |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her er den relevante "rant" for sig selv.
|
|||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har den her og gør det rigtig godt, med en pladespiler er det vigtig ikke at den står for tæt på højtalerne og at den står på noget så vibrationer ikke kan forplante til pladespilleren
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |