recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Censur på Recordere.dk?!?!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCensur på Recordere.dk?!?!?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Hund Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2006 kl. 22:23

Det er altid dejligt, at få lidt undervisning i Danmarks Riges grundlov m.m. - det var der vist nogle personer af anden religiøs overbevisning, der burde læse. Men nu må i stoppe - tråden startede med en fredelig forespørgsel om, hvorfor ens indlæg var slettet, og er endt med Grundloven........

Men jeg kan simpelthen ikke se, hvad forskellen er på at J.F.L videreformidler et godt tilbud, og på en anden tråd for uger tilbage, hvor jeg skriver at jeg købte et 37" Panasonic hos Easyshopping til en god pris?

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2006 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Det er et dynamisk forum, og vi er ikke ubetinget for et stramt regelsæt som ingen aligevel læser.

Men en ting er ikke tilladt, det er kommerciel køb/salg. Og når vi reagerer - måske overreagerer her - skyldes det at vi blev mødt med et falsk indlæg fra nævnte forhandler tidligere í dag.

Altså en skjult reklame for lige det tilbud i omtaler her, der var forklædt som "en normal bruger" der lige postede en hel annonce på do.

Så vi er lidt på mærkerne lige nu, overfor reklamer for nævnte forhandler, der prøver at misbruge forummet til egen vinding. Men det kunne i jo ikke vide.

Vi ønsker ikke forummet bliver en fri reklamesøjle for firmaer. Det samme gælder sponsorer, eneste sted vi tillader kommerciel salg er i forbindelse med de arrangerede Fælleskøb hvor vi jo styrer begivenhederne.

Så tag det med oprejse pande. Recordere.dk er ikke anderledes i dag, som i går eller imorgen. Der er plads til den sædvanelige debat, også om priser generelt.

/Lars

I J.F.L's aktuelle tilfælde kom han til at poste noget om et tilbud fra en forhandler. Tidligere havde vi slettet et indlæg fra samme forhandler som havde karakter af et lusket indlæg - det er formentligt udelukkende derfor J.F.L's indlæg blev slettet. Havde det været en ganske almindelig dag, hvor en bruger - måske mig selv - siger:

- Se tilbuddet på JVC LT-37M60 til ca. xxxx hos xxxx.

Så ville dette måske (og måske ikke) blive slettet, men nedenstående ordlyd ville nok være ok:

- Man kan få JVC LT-37M60 til ca. xxxx f.eks. hos xxxx - måske billigere andetsteds hvis man kigger på DVDpriser (eller hvor man nu kigger).

Det er altså en lidt svær balancegang at moderere et forum som dette.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu