lunddal skrev:
Du mangler et punkt IMHO: At dit indlæg havde været i orden hvis du selv havde en Sagem 81.
Det er lidt tåbeligt at man ikke kan komme med evt. forklaringer bare fordi man ikke selv ejer boksen.
Der er jo lige så mange "gætterier" i mange af de andre indlæg i tråden. |
Ja. Det er nok rigtigt, og det har hummelmose også nævnt.
Tak i øvrigt til ham for gode og meget ærligt mente indlæg.
Desværre synes det for mig som om det ikke engang havde været helt i orden med Lars (hvis jeg nu havde en boks selv), medmindre jeg også selv fejlsøgte, målte på dens forbrug, CPU-temperatur og aflagde rapport til TDC's ingeniør - samt også var i besiddelse af CPU'ens datablad.
Gode og seriøse forslag, men lovligt høje krav at stille til en privat bruger uden HDTV - især når man samtidigt truer med udelukkelse.
For jeg er bruger på lige fod med dig og de fleste andre, at jeg så skriver en del og ikke alt er lige godt eller forstås lige godt - tja, who's perfect?
Jeg respekterer forummets regler og har meget sjældent overhovedet noget imod teamet eller moderationen, så forhåbentlig er det her en undtagelse fra reglen, og jeg oplever også, at langt de fleste udmærket er i stand til at se en sag fra flere sider.
Det bilder jeg mig ind, at TDC's folk også oftest er.
Redigeret af Carser - 30-Juni-2006 kl. 00:05