|
Redigering i indlæg fra moderator |
Besvar |
Forfatter | |
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Emne: Redigering i indlæg fra moderator Sendt: 16-Februar-2007 kl. 13:58 |
Hejsa!! Jeg er lidt forbløffet over at der er blevet redigeret i et indlæg jeg havde postet i en tråd om lilla slanger i PV60! Normalt bliver indlæg flyttet eller i værste fald slettet (har jeg dog aldrig været ude for) hvis de er meningsløse eller off topic! Resultatet af den redigering af mit indlæg (der ikke var off topic, syns jeg) er det NU er off-topic!! Er der strammet op på modereringen i dette forum, der før har været meget frit?? Det var/er da noget af det sjove ved netop dette forum!!! Har før været ude for noget der var MEGET værre end det indlæg som jeg skrev og som der ikke blev gjort noget ved! En bruger spørger: Er DR´s forbrydelsen taget fra en dårlig master? Jeg svarer at jeg syns at den er noget af det flotteste jeg har set fra DR så jeg mener at det må være den pågældendes signal der driller!! Det er faktisk lidt morsomt!! Er der forskel på brugere i dette forum??? Har ALDRIG set et REDIGERET indlæg før! Er det noget der vil blive brugt i fremtiden??? Her er mit amputerede indlæg (det er sq næsten sjovt)! http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20338&P N=1&TPN=5 Jeg ved at I er I jeres ret til at lave indgreb! Undrer mig bare!!!!!!! Med Venlig hilsen Peter
Redigeret af Pede8000 - 16-Februar-2007 kl. 14:00 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
enand
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:13 |
Strange - hvis man ser på overskriften til den tråd det er flyttet til, er det da virkelig off topic! Men det er resten af den tråd iøvrigt osse blevet, uden at det generer nogen... Mvh. |
|
enand
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:14 |
Undskyld - jeg havde overset at det ikke var blevet flyttet. Mvh. |
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:36 |
Ulempen ved at redigere i et indlæg er, at man ikke bagefter kan finde det oprindelige indlæg - det kan jeg når jeg sletter. Derfor kan jeg desværre ikke se præcist hvad du skrev, men jeg læste det som endnu et indlæg i LCD vs Plasma krigen. Og dermed var det off-topic. Jeg mener at essensen af det slettede var "Det er rart at se, at der også kan være problemer med plasma." Hvis jeg har misforstået det totalt, så beklager jeg. Mere generelt, så er det rigtigt, at vi sjældent redigerer i indlæg. Det er dog sket før. Jeg gør det, når jeg mener, at noget af et indlæg er så relevant, at det bør blive stående, mens resten ikke hører hjemme i tråden. -Det er så min vurdering, at det var on-topic. bl.a. ud fra denne udtalelse:
Men jeg kan da godt slette resten, hvis du vil have det? ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
enand
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:41 |
"Men jeg kan da godt slette resten, hvis du vil have det?" Hvis det er on-topic(!) så er du eddermanemig arrogant. Mvh. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:46 |
Hov, kom nu ned på jorden igen Peter skrev, at det der var tilbage var "off topic". Ole beklager hvis han har lavet en fejl, og spørger så om det han kalder "off topic" hellere skal slettes. Ingen provokation her - sådan er Ole slet ikke! Så tilbage til normal venlig tone.... /Lars
Redigeret af Lars - 16-Februar-2007 kl. 14:54 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:48 |
Hej Ole!!! Tak for svaret, det er jo klart at man skal moderere!! Jeg var bare nysgerrig.. Det må du meget gerne (slette).... mange tak for hjælpen!! Peter (og god weekend) |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
enand
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:48 |
Sådan læste jeg det ikke. Undskyld. Mvh. |
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 16-Februar-2007 kl. 14:52 |
Det er charmen ved tekst. Man bliver så let misforstået Alt forladt... God weekend. |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |