recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - recordere.dk = en Sony-side???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrecordere.dk = en Sony-side???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 11:23

Det havde været langt mere interessant, hvis Lars havde svaret ja, til janelne´s spørgsmål

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 11:44

Janelne må vel da godt undre sig og stille spørgsmål, det er vel meget fornuftigt. Og Lars har så kommet med et svar som har stillet spørgeren tilfreds, det giver han da udtryk for.

Så burde den ikke være længere....

mvh Christian
Til top
Spaghetti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 256
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 11:47

Ja det er der intet forbudt ved at gøre... Det er bare at gå i for små sko at begynde at brokke sig over det og insinuere at recordere.dk er i lommen på Sony... Det er totalt overreageret... At Lars så vælger at svare på noget så useriøst, er mig en gåde. Jeg havde personligt totalt ignoreret sådan et indlæg.

Men ja - den er ikke længere...nu.

Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Spaghetti Spaghetti skrev:

Jeg er selvfølgelig uenig.

Personen starter med at skrive "Er recordere.dk kommet i lommen på Sony???"

Hvor overdrevet og latterlig en påstand er det lige at komme med? Især på baggrund af, hvad det hele handler om - 7 små nyheder/artikler. Prøv dog at se på sammenhænget i det store hele. Det er jo ikke fordi recordere.dk igennem måneder har spyttet så mange Sony-nyheder ud i forhold til alt muligt andet. Hvis dét havde været tilfældet, så havde janelne´s spørgsmål været LANGT mere berettiget. Alt andet er bare useriøst galde..

Så læs da hvad han skriver.

Han stiller 2 spørgsmål, og kommer ikke med nogle påstande overhovedet! Og hvis du selv var med på en masse andre tilsvarende forums inden for andre kategorier, ville du se at de spørgsmål faktisk er MEGET interesante, da svaret mange steder vil være ja!

Og straks sviner du ham til, og kommentere at blive voksen og jeg skal komme efter dig.
Prøv dog at find en ordentlig tone, eller selv find et andet forum.

Til top
Spaghetti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 256
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 12:53

Okay det var en fejl at jeg skrev "påstand"... Jeg mente insinuere hvilket jeg også skriver i et indlæg længere nede.

Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Og hvis du selv var med på en masse andre tilsvarende forums inden for andre kategorier, ville du se at de spørgsmål faktisk er MEGET interesante, da svaret mange steder vil være ja!

Prøv at se tilbage på de sidste par måneder.. Har Sony-artikler været markant overrepræsenteret i forhold til andre? Nej.... har Sony-artikler været overrepræsenteret i nogle dage? Ja... giver det grundlag for at insinurere at recordere.dk er i lommen på Sony? NEJ - overhovedet slet ikke. Det er fuldstændigt overreageret og lugter langt væk af at trådstarteren hader Sony.

Desværre er det efterhånden således, at mange helt automatisk hyler op (ligesom trådstarteren), når emnet falder på et bestemt firma. Fx. er yndlings hadefirmaet blandt mange, Microsoft. Og det er nøjagtigt det samme der sker. Selv om nyheden handler om at Hr. Gates har givet millioner til AIDS-ramte, så hyler folk stadig op. Det er hyklerisk.

Redigeret af Spaghetti - 25-Oktober-2006 kl. 12:53
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 12:56

Hej Alle

Jeg syntes debatten har taget en uheldig drejning, og det bruges mest energi på at hakke på hinanden.

Og da der samtidig ikke rigtigt tilføjes noget nyt til debatten, det oprindelige emne er vist uddebateret, så lukkes dette emne.

Dette emne er lukket.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu