|
Højtaler til musik og radio - bose |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dine tre parametre er ret individuelt vurderet fra person til person. Du skal ud for at prøve de forskellig læsninger. Sonos er et okay sted at starte. Klaus
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
dem fra hi fi klubben ser ganske fine ud - men letheden ved at trykke PLAY på enheden og så har man radio - ved jeg ikke helt om er med ? Vi bRuger meget vores nuværende setup som radio.
Redigeret af forzajuve - 07-Februar-2022 kl. 07:28 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan dog også anbefale den store Google nest højtaler. Den er har en okay god bas, til det meste musik, men mangle dog det helt dybe ved bl.a klassisk og noget af Darft Punk |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
he he he - må ændre mit brugernavn til storm p :)
Tak for tips. Jeg kigger lidt på de muligheder du nævner :) mange tak
|
|
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er app betjening via airplay eller bluetooth. Hvis enkeltheden i betjeningen betyder mere end lydkvaliteten, så ville jeg også gå med Sonos som flere andre har foreslået. Selvom de udviklingsmæssigt (på user interface siden) har stået stille de sidste 10 år, fungerer det stadig godt, og er derudover stabilt.
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
helt ok - er det sonos 5 der er den med mest power
|
|
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det ja, men du kan også overveje 2 x Play 1 sat op som stereo par. Det synes jeg lyder bedre end 1 x Play 5. En ting skal du dog huske på med Sonos: der er en play knap på som du kan trykke på format starte dem, men den starter den station eller den playliste du sidst har spillet, og hvis du vil høre noget andet skal du have fat på app’en.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne nedenstående være en løsning? Den er flytbar, hvis det ønskes, stereo, god lyd, streaming, mega nem betjening eftersom den har faste stationer m.v.
RX-D70BT Radio - Panasonic Danmark |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |