|
Kæmpe Spotify problem på Onkyo 646 |
Besvar |
Forfatter | |
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Marts-2022 kl. 14:56 |
Jeg har pludseligt fået et Spotify problem jeg ikke har haft før. Jeg kan simpelthen ikke få Spotify til at køre med lyd via min Onkyo 646 receiver. Mit opsæt er i stuen: Onkyo 646 tilsluttet, Lg cx samt ATV 4k, alle tilsluttet Lan. Når jeg på min Android telefon afspiller på Spotify app'en er der ingen problemer, heller ikke når jeg kører via køkkenets Bose højtaler. Men når jeg på telefonen i Spotify vælger Onkyo 646, kommer der ingen lyd ud af Onkyo 646 ??
Jeg har så prøvet at tænde LG hvor jeg kan se hvilken sang der kører på telefonen i Spotify. Her ses den valgte sang, som også ses på telefonen MEN hvor sangen på telefonen kører ( dvs sekunderne kører fremad), ja så kan jeg samtidig på Lg se den pågældende melodi, men den kører ikke ( dvs den bliver ved med at stå på 0 sek.) altså ingen lyd. Der er foran sangens titel på Lg et pausesymbol med to lodrette streger, de forsvinder ikke når jeg prøver at trykke på play på Onkyo- eller LG fjernbetjeningen og på telefonen kører sangen ??? Der står endvidere på Lg skærmen helt nede i højre hjørne "miniplayer mode" ( men det skal der vel). Jeg har normalt ikke LG tændt ved musikafspilning. Jeg har prøvet det samme med min kones Iphone, men der sker det samme som på min Android telefon når Onkyo vælges = ingen lyd Jeg har opdateret alle enheder med firmware, jeg har fjernet og geninstalleret Spotify app'en på telefonen samt genstartet alle enheder samt min router.
Redigeret af ajaj - 13-Marts-2022 kl. 15:00 |
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er åbenbart generelle problemer rundt omkring med Spotify connect, der påvirker receivere som bl.a Onkyo, Dennon m.fl. Så jeg bruger nu i stedet bluetooth til at connecte min Spotify app på telefonen med min Onkyo. Det er desværre lidt mere besværligt, men det virker. -Så må vi se om det generelle problem bliver løst af aktørerne.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |