|
LG B7 stadig atraktivt ? |
Besvar |
Forfatter | |
Maxipug
Super bruger Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 14:27 |
Hej, Jeg kom lige igennem Bilka i dag og så at der stod et 65" LG B7 til 11.999,- demo inkl. 4 års garanti (14.000,- for en ny) fair priser for udgået skærm ? Var det ikke noget med at forskellen mellem B7 og B8 var så lille at en B7 bedre kunne svare sig prismæssigt ? Eller skal man vente på at B8 falder lidt i pris ?
|
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da en super pris. Men ville nok holde mig fra demomodellen.
B8 byder ikke på meget nyt, så jeg synes stadig at B7 er et fint køb. Alternativt skal du op i C8, som har den nye videoprocessor.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set at nogle af Demomodellerne har Burnin, da de står med fuld skrald på lys og kører det samme i døhndrift, så jeg ville nok være lidt forsigtig
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |