|
LG OLED TV R9 |
Besvar |
Forfatter | ||
Foley
Bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Februar-2019 kl. 18:55 |
|
Er jeg den eneste herinde som glæder sig for vildt til dette vidunder kommer til Danmark?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det gør brugeren Peter Pan også
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor synes du det er smart ?
|
||
Foley
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil nærmere tillade mig at spørge, hvorfor synes du IKKE det er smart?
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super smart hvis det skal være foran vinduer
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er foran er vindue kan jeg godt se det smarte.
Ellers Det er lille Bor i en stor grim klodset kasse Er langsomt at tænde Ville hellere selv have et LG W hvis der var fri valg
|
||
Foley
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et lille vindue over hvor mit TV hænger som gør at jeg ikke kan få plads til mere end 55" derfor er det nye LG bare det helt rigtige for mig.
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, hvad man da efterhånden ikke får for 100.000kr . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror de 100.000kr. er alt for lavt sat, men lad os se.
Fedt koncept, men at være first mover på det, bliver meget dyrt. |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror også, at 100.000 kr. er optimistisk. Det lyder som om, at den bliver markant dyrere.
Husk dog på, at det er mere end en tv-skærm. Der er også indbygget musikanlæg i boksen (ikke at det gør prisen mere spiselig, men stadig..)
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |