|
Stofa WebTV på Ipad Air? |
Besvar |
Forfatter | |
larsras
Bruger Oprettet: 25-August-2005 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Maj-2014 kl. 15:35 |
Hej
Kan simplethen ikke få det til at virke. Efter valg af kanal tænker den et godt stykke tid, og så kommer lyden igennem og blot et billede af en node. Har geninstalleret programmet x antal gange uden at det hjælper. Det virker fint på min iphone. Nogen ideer? mvh Lars |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
det virker fint på min ipad 2 når jeg er hjemme ved de gamle(men er godt klar over det ikke er en air). måske kontakte waoo support? Er din iphone en 5s? - mit umiddelbare bud ville være at den ikke er til 64-bit udgaver.
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har ikke virket i et par måneder på min iPad2. Jeg har ærlig talt givet op, da jeg alligevel snart opsiger Stofa abb.
|
|
larsras
Funktioner
Tak(0)
|
Min iphone 5 er en S.
Det virker ofte på min ipad 3, men den er på vej ud over kanten med mange andre fejl. Meget underligt at stofa reklamere så meget for webtv på f.eks. iPad, når det bare virker så skod.....
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må I vel kontakte deres kundeservice. Det er et stykke tid siden jeg blev tvunget til at skifte væk fra Stofa, men i det lille års tid jeg havde det, så virkede deres Web-TV rigtig fint på min iPad Mini.
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også en iPhone 5S og her virker det af-og-til. Det sjove er bare, at indtil for nogle måneder siden virkede det faktisk fint.
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg ikke få jeg til at melde tilbage med helt nøjagtigt det udstyr det fejler på, og en rigtig god beskrivelse af fejlen?
Den fejl som Larsras beskriver lyder som om det er den mindste "profil" enheden anvender, hvor der kun streames lyd...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg benytter dagligt app'et på min iPad Air.
Og det virker da heldigvis noget bedre her end det larsras beskriver. Jeg døjer bare med en del crashes, men selve TV visningen virker da for det meste. Har ikke været ude for den kun viser lyden. |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
larsras
Funktioner
Tak(0)
|
De seneste par dage har det faktisk virket ok, fra begge mine ipads (3 og Air). Dog ser jeg også de crashes, hvor man skal starte appen 2 eller 3 gange før den forbliver kørende.
Jeg skal holde øje med om det holder op med at virke igen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |