recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo (NRGI) Tv boks med HD - Harmony support
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo (NRGI) Tv boks med HD - Harmony support

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 09:32
Et spørgsmål: Den medfølgende fjernbetjening har fire farve knapper (red, grøn, gul, blå). Jeg benytter som sagt en Harmony One der ikke har disse. Er der nogen der ved hvor de findes på Harmony One?

Jeg søger feks. efter hvordan jeg nemmest sætter den til at optage et udsendelse. Jeg havde håbet på at jeg kunne sætte den til at optage en udsendelse ved blot at markere en udsendelse og trykke på record knappen, men det fungerer desværre ikke.
Jramskov
Til top
Tine M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tine M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 20:00
Tråden er gammel, så måske har du løst problemet? 

Ellers har jeg også en Harmony One og har fået de 4 farvede knapper lagt ind, men det er så længe siden, at jeg næsten har glemt, hvordan jeg gjorde. :-)

Du skal i hvert fald ind, hvor du kan tilføje knapper manuelt, også sætte Harmony'en til computeren, lægge den originale bagved, og så trykke på den relevante farvede knap, når du bliver bedt om det på skærmen.
Så ender du med at få dem i displayet.

Gav det mening, ellers sig til, så må ind og kigge nærmere i opsætningen?

Venlig hilsen
Tine

Redigeret af Tine M. - 28-August-2013 kl. 20:01
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 21:35
Hej Tine.

Nej, jeg har ikke fået løst problemet, men jeg må også indrømme at jeg ikke har brugt mere tid på det, men det vil jeg lige gøre i nærmeste fremtid. Tak for guide. Jeg vender tilbage hvis det ikke lykkes.
Jramskov
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu