|
Visasat - Waoo DVB-C |
Besvar |
Forfatter | |
chrlau5
Super bruger Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:06 |
Hej
Jeg har fået en forklaring fra Waoo om at hvis jeg vælger den store Viasat pakke fra Waoo så kan jeg ikke få Viasat kanalerne ud via DVB-C fordi det ikke er en del af aftalen med Viasat at de tillader det. Jeg forstår ikke hvordan Yousee kan lave det når Waoo som efterhånden har vokset stig store ikke kan! Er der nogen af jer der har visatpakken som kan se kanalerne f.eks TV3 via DVB-C eller DVB-T for hvis der er nogen der kan så passer den forklaring jeg har fået fra Waoo ikke.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee har jo ikke andre muligheder end at sende via DVB-C, men over 1 mio. kunder hjælper selvfølgelig også i forhandlingerne. Redigeret af lunddal - 30-Juli-2013 kl. 11:33 |
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
for at kunne hjælpe dig her bliver du nød til at sige hvor du er waoo kunde, for det er ikke ligegyldigt.
Jeg bor i bredbånd nord området, og har mulighed for foreningstv. Dette inkluderer en del viasat kanaler (tv3, 3+ og 3puls fx) og de kommer med ud via DVB-C Men hvis du allerede har spurgt din udbyder er svaret du har fået nok korrekt. |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller netop derfor har Viasat været nødt til at acceptere DVB-C. Boxer sender enkelte Viasat kanaler via DVB-T. De er sikkert mindre end Waoo, men DVB-T er eneste mulighed. |
|
Gravenslund
Bruger Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke alm. Waoo kunde, foreningsaftaler er helt specielle og der er andre aftaler på det område. Waoo som alm privat kunde kan få viasat leveret som ip-tv fordi Waoo ikke har porteføljen til at forhandle bedre aftaler med viasat endnu. Og så selvfølgelig en lille sidebemærkning er det også fordi viasat er nogle røvhuller og deres kanaler er alligevel fyldt med reklamer og genudsendelser....
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har Seas-Nve, og har også tidligere forsøgt mig i "kundeservice" med samme spørgsmål, og fik samme svar som dig. Så man må gå ud fra det er korrekt.
|
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det skriver jeg jo netop også? |
|
chrlau5
Super bruger Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene. Nu håber jeg så bare de snart kan forhandle en bedre aftale. Det vil være en stor fordel med DVB-C for mig.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |