|
server error in "/" application |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I skrivende stund virker linket til seneste emner ikke hos mig. Der går en rum tid og får jeg bare forumforsiden igen. |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
kimols
Guld medlem Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Detsamme her............ ;-/ |
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ser ud til at virke igen nu. |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kære alle.
Jeg har her til aften arbejdet med dette problem, der skyldtes en database timeout. Jeg har nu optimeret den SQL der skaber de lister der bruges til forum top X og seneste X indlæg. Jeg tror på at fejlen nu er løst. I skulle også mærke en MARKANT performance forbedring. Glædelig jul herfra.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige nu:
Server Error in Forum Application An error has occurred while writing to the database. Please contact the forum administrator. Support Error Code:- err_SQLServer_getSessionData()_save_new_session_data File Name:- functions_session_data.asp Error details:- Microsoft OLE DB Provider for SQL Server Violation of PRIMARY KEY constraint 'PK__tblSession__737017C0'. Cannot insert duplicate key in object 'dbo.tblSession'. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak. Det er en anden fejl. Den har vi desværre svært ved at gøre noget ved. Vi opdaterer forumet når vi er hjemme fra CES 2013.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |