recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Kontakt til Recordere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: Kontakt til Recordere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2013
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Kontakt til Recordere?
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 09:45
Hej

Jeg er kommet i det problem, at jeg har indtastet min kode forkert (med en anden profil) for mange gange. Jeg har derefter forsøgt at få tilsendt en ny kode de sidste 14 dage med modtager intet fra Recordere på min sol.dk mail ligesom der heller ikke ligger noget i min Spam indbakke.

Jeg har ligeledes forsøgt at kontakte Recordere via denne side - stadigvæk unden resultat. Jeg er lidt bekymret for at recordere ikke kan afsende mails til os med sol.dk. Jeg har nu været nødt til at oprette en anden profil for at komme i kontakt med recordere.dk

Nogen fra Recordere som ved hvad der er galt? 
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 17:02
Hej

Har også svaret på email, men du kan øjensynlig slet ikke modtage mails fra os.

Der er ikke rigtigt noget vi kan gøre her. Vores system sender jo bare de mails afsted, så må der være et eller andet på vejen som sorterer dem fra. Måske et spam-filter hos Sol, der fejlagtigt har fået markeret recordere.dk forum som en afsender af spam.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Basta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 01:13
Hej Lars

Jeg har modtaget din mail, så jeg kan sagtens modtage mails fra redordere bare ikke dem som bliver afsendt automatisk med nyt kodeord - meget underligt.

Men jeg kan ikke få lov til at svare på din mail, så jeg kan skrive et nyt kodeord. Kan jeg i stedet for under kontakt på Recordere skrive til dig derfra?

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej

Har også svaret på email, men du kan øjensynlig slet ikke modtage mails fra os.

Der er ikke rigtigt noget vi kan gøre her. Vores system sender jo bare de mails afsted, så må der være et eller andet på vejen som sorterer dem fra. Måske et spam-filter hos Sol, der fejlagtigt har fået markeret recordere.dk forum som en afsender af spam.

/Lars

Redigeret af Basta - 15-Januar-2013 kl. 01:21
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 05:50
Hej

Bare send mig en personlig besked (PM) her i forummet med ønsket kodeord, så kan jeg sætte det for dig.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Basta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 08:49
Hej igen

Jeg har nu sendt dig en PM, hvis du har mulighed for at ændre koden?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu