|
Kablinger med HomePlug og TDC Multiroom |
Besvar |
Forfatter | |
NervExl
Ny bruger Oprettet: 28-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Marts-2013 kl. 10:18 |
Hej Alle,
Jeg har brug for lidt tekniske hjælp her, da jeg leger med nogle HomePlugs, samt en multiroom box fra TDC. Jeg har forbindelse til min multiroom box kan jeg se på hovedboksen, men jeg har et større problem ift. tilkoblingen af boxen til skærmen. Det skal lige siges at min skærm er ren VGA, og den har da en del år på bagen. Jeg startede med at købe et HDMI til VGA kabel, og det fungere faktisk også ganske fint, bortset fra en lille boks midt på min skærm med teksten Signal out of range. Nuvel, det er måske også forståeligt, taget skærmen i betragtning. Jeg har derfor købt et SCART til VGA, men min problemtaik her er at jeg SLET ikke har noget skærmbillede mere. Er der nogle der har et godt lille løsningsforslag, ud over at købe en ny skærm med HDMI ;)
|
|
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Formentlig fordi du skal vælge scart i menu i home box...?
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |