|
IPTV på Samsung Smart TV (Også på Philips og LG) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg desværre ikke der er enndu... Men hvad vil du spørge om ? |
|
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg ikke kigget nok. Så hvertfald ikke nogle kanaler jeg lige kunne kende :)
Findes der en måde man kan få et Samsung tv til at starte en app når tv'et tændes.? Ku være Nice hvis den startede direkte op i programmet :) |
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Klik på linket til EPG koder http://siptv.eu/codes/ og vælg fanebladet "Nordic" der finder du alle de skandinaviske kanaler som DR1, TV 2 osv... |
|
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kanon vil jeg lige prøve.
Starter du programmet manuelt hvert gang tv'et tændes? Fandt følgende på nettet, så den starter op i smart hub automatisk, men kan ikke finde punktet inde i menuen :/ You will have to turn it on. Here are the steps: 1.)Menu 2.)Smart features 3.) Auto start 4.) Turn it on |
|
tf-uno
Funktioner
Tak(0)
|
Synes ikke jeg kan få EPG til at virke.
min kanal liste ser sådan ud DR2.dk,DR2,http://192.168.1.14:7522/upnp/channelstream/1.ts "DR2.dk" som står først, burde tilføje epg ik..? eller har jeg misforstået noget
|
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Som sagt har jeg endnu ikke nået at teste det..
Skriv evt. til needz@siptv.eu Det er mail-adressen til udvikleren som hedder Vladimir. Ha skriver gilmrende engelsk go er næsten altid ved tasterne til en hurtig hjælp. Skriv meget gerne dine evt. erfarringer herinde :-) |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige testet app'en på mit Samsung TV. EPG virker kun nogle kanaler (DR1, TV2), men ikke på DR2 og DRK. Har testet med WAOO.
En anden stor mangel som gør at jeg ikke kan bruge den er det sædvanlige problem i DK : DVB subtitle support mangler. ØV igen. Ellers en flot app. Har jeg forstået det rigtigt at den kun virker i 24 timer medmindre man donerer og registrer sig? |
|
/Peter
|
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den virker kun i 24 timer indtil du sender en lille donation.
Men donationen skal blot minimum være på €5 og det er noget jeg gladeligt giver det softwaren. God pointe med DVB-tekstning... Det vil jeg lige undersøge. |
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker det med waoo tv ?
|
|
|
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
/Peter
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |