recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen med fullrate i Kbh området..?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen med fullrate i Kbh området..?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen med fullrate i Kbh området..?
    Sendt: 30-November-2013 kl. 19:44
Fullrate leverer samme produkt som tdc, og er ejet af tdc....! Jeg har home trio, og vil måske skifte. Men kunne godt tænkt mig at teste mine multiroom bokse fra tdc, til en fullrate løsning. Jeg tror nemlig de virker..?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 20:00
Er der ik nogen med fullrate i Kbh området...?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 20:23
Jo Fullrate bredbånd, ingen tv eller mobil fra Fullrate.
Engang kørte det som en drøm, men nu halter deres DNS server ofte og ventetiden er lang.
Havde gang i deres 'support' en gang i foråret, og den var frygtelig, han ville have jeg udskiftede bundkortet i PC'en fordi driveren skulle opgraderes, og det kunne den ikke da jeg havde den nyeste, og så måtte jeg jo bare skifte bundkortet... Det hjalp da en anden supporter opdaterede routeren.
mvh Infinity
Til top
Kosire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2013
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kosire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Jo Fullrate bredbånd, ingen tv eller mobil fra Fullrate.
Engang kørte det som en drøm, men nu halter deres DNS server ofte og ventetiden er lang.
Havde gang i deres 'support' en gang i foråret, og den var frygtelig, han ville have jeg udskiftede bundkortet i PC'en fordi driveren skulle opgraderes, og det kunne den ikke da jeg havde den nyeste, og så måtte jeg jo bare skifte bundkortet... Det hjalp da en anden supporter opdaterede routeren.

Du kan jo selv skifte din DNS server til enten Google's eller OpenDNS's i stedet for at bruge Fullrate's :)

Redigeret af Kosire - 01-December-2013 kl. 20:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu