|
Nogen med fullrate i Kbh området..? |
Besvar |
Forfatter | |
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2013 kl. 19:44 |
Fullrate leverer samme produkt som tdc, og er ejet af tdc....! Jeg har home trio, og vil måske skifte. Men kunne godt tænkt mig at teste mine multiroom bokse fra tdc, til en fullrate løsning. Jeg tror nemlig de virker..?
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ik nogen med fullrate i Kbh området...?
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo Fullrate bredbånd, ingen tv eller mobil fra Fullrate.
Engang kørte det som en drøm, men nu halter deres DNS server ofte og ventetiden er lang. Havde gang i deres 'support' en gang i foråret, og den var frygtelig, han ville have jeg udskiftede bundkortet i PC'en fordi driveren skulle opgraderes, og det kunne den ikke da jeg havde den nyeste, og så måtte jeg jo bare skifte bundkortet... Det hjalp da en anden supporter opdaterede routeren. |
|
mvh Infinity
|
|
Kosire
Bruger Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo selv skifte din DNS server til enten Google's eller OpenDNS's i stedet for at bruge Fullrate's :) Redigeret af Kosire - 01-December-2013 kl. 20:49 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |