recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Priser

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2013 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Desperate Desperate skrev:

Oprindeligt skrevet af mikkelsen1980 mikkelsen1980 skrev:

Måske man skulle forsøge at samle en bunke private Waoo kunder, og gå sammen?
Den ville sikkert virke, hvis I bor i samme område (vej, landsby) og hvis I kunne få flere beboere med på aftalen.

Forskellen fra en boligforening og alm. husstande er, at alle beboere i boligforeningen bliver tilsluttet - ingen undtaget. Kan du overtale en hel landsby til at gå med et i fælles projekt, kan du helt sikkert også presse prisen.

Det passer nu ikke.

Jeg er netop flyttet ind et sted hvor vi har mulighed for at få waoo-forenings tv-pakker... Der er ikke nogle krav om at vi SKAL have waoo. Jeg kunne også have valgt f.eks. yousee eller canal-digital.
Deres bokse var dog præinstalleret, men som sagt er man ikke tvunget til at anvende dem.
Men har i så specielle priser?

Eksempelvis har vi indgået aftale med YouSee om tv, og får derfor grundpakken til 114,01 kr. om måneden, hvor kunder uden foreningsaftale aftale betaler 209 kr. om månenden. Hvis man ønsker en større pakke, skal man kun betale forskellen fra grundpakken til den større pakke til YouSee, eks. 150 kr. for Mellempakken. Grundpakken betales gennem huslejen.

Det jeg siger er blot, at hvis alle går sammen, er der gode odds for at presse priserne ned.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu