|
TDC Home Trio - dårlig billedkvalitet |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2014 kl. 11:23 |
Jeg har netop besøgt en ven som har fået TDC Home Trio. Jeg blev totalt negativ overrasket over billedkvaliteten, som mest af alt bringer minder om dårlig VHS kvalitet. Jeg havde forventet en billedkvalitet på højde med f.eks. Netflix, men blev dybt skuffet.
Jeg hører gerne fra andre Home Trio kunder om de oplever det samme, altså at kvaliteten generelt bare er så ringe. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lydogbillede.dk testede i december 4 IP-tv udbydere og her var konklusionen også, at TDC HomeTrio havde dårlig billede kvalitet.
Test af 4 IP-tv udbydere |
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
nu har jeg selv TDC TV og kom fra Canal Digital... Canal Digital er uden tvivl bedre...
Men jeg ser både Tv på Samsung 55" 8005 og BenQ W1070 92" og kvaliteten er bestemt ikke som du siger det i VHS kvalitet.. Jeg betragter mig selv som kræsen når det kommer til kvaliteten af billedet osv..
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket TV og hvilken forbindelse mellem boks og TV ?
Har set det hos venner på et dårligt lcd med scart forbindelse, og der var det ikke særlig godt billede. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine forældre har både antenne og home trio.
Skal jeg se tv hos dem, skifter jeg over til antennebåret signal, der er tydelig forskel. Klaus |
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også hørt det skulle være absurd ringe, så vi valgte canal digital - sikke et billede vi har fået ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må jeg være ekstrem kræsen. Jeg er i hvert fald bedre vant. Han benytter mit gamle tv (som med andre kilder leverer et fremragende billede) og boksen er forbundet med hdmi. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
I flere TDC butikker kan man se Yousee & HomeTrio ved siden af hinanden. Samme TV men billedet var MEGET dårligt på HomeTrio i forhold til Yousee.
Men hvor mange mennesker går op i kvalitet når det kommer til signal kilde? Jeg kender flere der gladeligt bruger Scart tilslutninger og analoge løsninger, selvom de har en super fladskærm. Folk forstår det ikke, så derfor er Hometrio en succes da det er nemt, billigt og hurtigt.
|
|
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ret.. Elendigt billedkvalitet
Var på besøg hos nogle venner igår, de havde lige fået HomeTrio. Og TDC internet... Samlet pris var omkring 1100 kr pr måned incl Viasat pakken... Vennen blev noget rystet da jeg gjorde ham opmærksom på at det ikke engang var HD.. Det koster ekstra..selv for DR1 Redigeret af Ning - 23-Marts-2014 kl. 17:58 |
|
Ning
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
den pris er da helt hen i vejret. selv med det gamle pris er der noget ekstra med der... tag for f.eks. TDC TV Stor Viasat pakke m. 66 kanaler koster 749 kr. (det er incl. internet/TV/mobil el. fastnet ved mobil er det 5 timers tale, 3000 sms/mms og 500 mb data) skal du ha plus pakke som er film/serie pakke, optag/pause/spol og arkiv det koster 99 kr HD kanaler koster 19 kr... skal der flere tv på så er det 69 kr eller trådløs for 99 kr uanset antal.. altså under 1000 kr for det hele.. hvis man bare skal ha det hele med...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |