|
LØST! Understøtter recordere ikke Firefox browser? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2013 kl. 19:05 |
Jeg må skifte over til WIE for at skrive her! Overskriften gik det fint med i Firefox
Redigeret af Kampus - 06-April-2013 kl. 19:50 |
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Firefox lige nu og det virker da fint
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved - jo. Jeg bruger kun Firefox så alle mine indlæg er skrevet med Firefox.... Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Curseren bliver ikke aktiv her i tekstfeltet med min Firefox. Kun i overskriftfeltet. En indstilling måske?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Og nu virker det alligevel Højreklikke i feltet og trykkede indsæt, og herefter virkede curseren
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Virker kun efter højreklik -> indsæt. ---------- Mystisk!
|
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan godt skrive i feltet selvom der ikke er den blinkende streg. Prøv bare at venstreklikke i feltet og så skriv noget.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Åh tak, det havde jeg ikke prøvet. Er bare så vant til at der skal være en curser ;-) |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller ingen cursor når jeg skriver her!
Win 7 og IE9 - men det virker jo fint, kun lidt besværligt, nr jeg vil indsætte et bogstav i et ord; å
|
|
mvh Infinity
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |