|
Bluesound |
Besvar |
Forfatter | |
svenks
Bruger Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-September-2021 kl. 14:07 |
Hej alle
Jeg er røget ud i problemer med mine Squeezebox Duet - 2 kvæstede strømforsyninger. Den billige løsning er at købe et par nye strømforsyninger (er gjort), men inden da nåede jeg at kigge lidt på Bluesound Node 2I. Hvad jeg end vælger skal det kunne sluttes til min Marantz med Coax eller optisk, kunne afspille min musik (findes på en NAS med LMS) og kunne Deezer (enten i boxen eller den, jeg har installeret på min ReadyNas). Er der noget, der vil sige noget godt (eller skidt) om dette? MVH Sven Sørensen Kastrup
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne give mit besyv:).. Jeg har tidligere haft en del produkter fra bluesound. Det eneste der var noget rod var deres soundbar i sammenspil med flex som bagkanaler, der var mange udfald.
Ellers var appen klippestabil omend lidt mere rodet end eks sonos. Jeg var rigtig glad for at kunne smide en harddisk direkte i højtaleren. Da jeg havde en node havde jeg samtidigt en sones connect og det var til min overraskelse nemt at høre forskel. Bluesound var bare langt mere opløst og ja dynamisk.. Et dybere lydbillede. Så ja jeg har ikke noget skidt at sige:)
|
|
svenks
Bruger Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak skal du have.
MVH Sven
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |