|
Apple TV 4k og waoo |
Besvar |
Forfatter | |
akneboy
Super bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2021 kl. 21:28 |
Kan simpelthen ikke få den app. Til at virke. Kan se TV guiden og alle kanaler. Når jeg trykker og feks. Vil se kanal 5 så bliver skærmen sort. Og ventecirklen står og snurrer. og der sker ikke mere. På iPhone virker den fint, også over AirPlay.
Hvad faen er der galt.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det have noget med seneste Apple TV opdatering til tvOS 15 at gøre? Det er set før, at tv-distributørernes apps ikke virker efter ny OS-version.
Ellers så prøv den lavpraktiske fremgangsmåde. Slet appen, træk strømmen til Apple TV, start forfra.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
akneboy
Super bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
|
har forsøgt at hive stikket fjerne app. Genstarte osv. Gør ingen forskel. Det virker fint på iphone 13 med ios 15.02
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan desværre ikke tjekke, om det virker på tvOS 15.1 beta idet jeg ikke har adgang til Waoo
Der er en gratis offentlig beta af tvOS 15.1, hvis du vil forsøge.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Kand
Bruger Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du prøvet at kontakte support? Eller slette appletv enheden inde fra waoo tv appen på din iPhone - under indstillinger.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |