|
LG 55 B8 vs C8 |
Besvar |
Forfatter | |
Slotski
Bruger Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2019 kl. 21:08 |
Jeg har besluttet mig at få et oled tv, og har fundet disse to tv til 8 og 9.000,- men har svært ved at bestemme mig. Hvad vil folk anbefale? Jeg har pt. ikke nogle 4K afspillere eller andet, men regner med det kommer. Er C8'eren bare bedre og kan det ses markant, eller er de "rimelig" identiske? :)
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG skriver selv om forskellen der ligger i processorkraft. B8 er nok ikke den man skal gå med hvis der satses på at se meget 4K HDR10+ eller Dolby Vision materiale.
Redigeret af Munch - 21-Marts-2019 kl. 21:24 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser meget 4k HDR på mit B8.
Det følger fint med
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er stort set samme billede. Forskellen i processor har efter min erfaring ikke den store betydning.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |