|
OLED Min. 75" kommer de 2019 |
Besvar |
Forfatter | |
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2019 kl. 15:38 |
Hej Alle, Jeg har et snart 2 år gammelt Samsung 75" KS8005 Jeg savner virkelig Sortnivea fra mit gamle Pioneer Kuro tv, håber på det iår er at 75" oled kommer ned i menneske pris. Jeg har godt luret på 65" men man kan bare ikke gå ned i størrelse. Jeg er lidt lun på Philips Oled grundet deres Ambilight, det kan jeg sgu godt lide. Kunne det tænkes at de forskellige producenter smider tver ud i størrelser fra 70" i år Hvad tænker folk? |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG og Sony har annonceret nye 77” OLED-modeller for 2019. De danske vejl. priser er også offentliggjort. Ligger på ca. 60-65.000 kroner. De skal nok komme længere ned i løbet af året.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se man kan få LG 8 serie 77" for 46000 så de skal nok falde. Håbede måske de ramte de 30000 i år Men er spændt på og Philips følger størrelserne som LG og Sony
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
77” LG C8 har været nede i 40.000 kr. nogle gange. Det er så vidt jeg husker det laveste for 77” OLED hidtil.
Om de rammer endnu lavere i år bliver spændende at se.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |