|
Sony KD-55AF9 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
KBAndersen
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har justeret efter rting.com men syntes det kom til at ligne en farvelade. specielt ansigter, hvor alle blev solbrændte. Justerede ned for farvemætning med 10 og lidt mere lys en det brugte. Det ser nu ganske godt ud. 4k Netflix med tv indstillet med Netflix profil, er noget der virker. Så "highwaymen". For pokker hvor så det godt ud.
|
|||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På AF9 er der 3 indstillinger af lyset. Min, Mellem og Max. Det er den indstilling, der hedder "Højeste belysning". Afhængigt af hvad man vælger déri, så begrænser man loftet på lysstyrken når du efterfølgende justerer fra 0 til max på slideren. Det er dog kun lysstyrken du justerer via denne feaure, så hvis din stue er mørk, så behøver du ikke justere iht. hverken min test eller Rtings'. Rtings justerer til en lysstyrke på 100 nits, hvilket er meget lavt. Det er kun egnet til biografmørke. Hvis du ikke bor i Batmans hule, så vil jeg mene, at du har justeret lige langt nok ned for lysstyrken, men det er jo op til din smag. MotionFlow er angivet til 1-2 i testen af AF9. Ikke 3. Hvis du er ligeglad med judder, så slår du det blot fra. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |