|
Manglende billede på Sony AF8 |
Besvar |
Forfatter | |||
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2019 kl. 11:44 |
||
Der gik ikke engang 24 timer fra køb til problemer 😩😩
Jeg tror jeg har fået trykket på et eller andet, men billeder via min receiver er helt væk. Jeg har et HDMI kabel fra output i receiver (supra) til HDMI porten i mit AF8 (ARC) og det virkede helt fint igår og imorges med mit apple tv. Men nu kan jeg hverken få menu fra receiver frem, apple tv eller playstation til at vise billedet. Hvis jeg vælger PS4 på receiver kan jeg høre lyden, men intet billede. HVAD SKAL JEG GØRE???? Kan intet finde om det 😫😫😫😫
|
|||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du mulighed for at tilslutte Apple TV direkte til dit TV?
For at se om problemet er i TV eller receiver.
|
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja har jeg, men da det både et ps4 og apple tv der ikke virker (via receiver) og det kun er billedet ikke lyden (den fungerer helt fint) tror du så det har noget med receiveren at gøre? Tænker jeg måske har fået trykket på et eller andet (fejl40)
Det hele virkede som sagt tidligere og jeg så film igår, og det hele har altid virker uden problemer på mit Samsung TV |
|||
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmm prøvede at trække strømstikket ud af tv'et og sætte det i igen, nu virker det hele.....
Nogen ideer til hvad det kan være?
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
EDIT: Du var hurtigere Redigeret af JørgenT - 30-Maj-2019 kl. 12:06 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Problemet er nok, at det er et Android TV 🤮
|
|||
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du har to hdmi outputs på din receiver, er du kommet til at vælge den anden....
Edit: kan se du løste problemet med reboot af tv. Klaus
Redigeret af KlausDM - 30-Maj-2019 kl. 14:53 |
|||
spoxy
Funktioner
Tak(0)
|
||
Seriøst. Hvorfor skulle han så genstarte sit TV?
|
|||
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske hdmi handshake problem grundet gammel receiver eller gamle hdmi kabler...
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |