|
Nvidia shield tv pro. Stand-by problemer. |
Besvar |
Forfatter | |
JBSN
Ny bruger Oprettet: 14-November-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-November-2021 kl. 17:21 |
Hej.
Jeg har en Nvidia Shield tv pro. I starten da jeg havde den, slukkede/gik i stand-by af sig selv efter et stykke tid. Det gør den ikke mere. Jeg har indstillet den til også at slukke når jeg slukker mit tv, men det gør den heller ikke. Det er irriterende at man manuelt skal huske at slukke den. Nogen der kan hjælpe? Pft.
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville lave en genstart af systemet, dette løser tit underlige problemer, sidste mulighed er fabriksgendannelse. Du finder disse muligheder i indstillingsmenuen, og er da et forsøg værd.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |