|
Vild cpu usage på recordere.dk |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi kan ikke drive recordere.dk på statiske reklamer. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bliver jeg nysgerrig. Får i penge for at vise reklamer eller kun hvis vi klikker på dem?
Jeg kan ikke mindes at have klikket på en eneste reklame herinde men hvis det kun er pr klik, så skal jeg da gerne hjælpe med nogle klik i ny og næ :-) J Redigeret af Jwin - 04-Oktober-2013 kl. 15:26 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange af alle de reklamer man ser og hører alle steder er man virkelig interesseret i, forsvindende få, og de drukner i alle de andre. Det er IMO for det meste nemmere at søge efter de ting man er interesseret i, end at vente på at se en reklame for det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men animerede reklamer behøver ikke at være Flash, hvilket heller ikke alle er her på sitet. Annoncører må da også være interesserede i at reklamerne kan ses på mobile enheder. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slettet
Redigeret af Kampus - 04-Oktober-2013 kl. 16:09 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
....
Redigeret af lunddal - 04-Oktober-2013 kl. 16:03 |
|
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, men det er åbenbart svært at få ind på lystavlen at ingen her har talt mod reklamer.
Prøv lige en anden tone en anden gang! |
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, reklamens magt er stor, penge er ikke alt men en nødvendig hed, så er der dem der ikke kan få nok, det er ved at blive dagens Danmark, |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit cpu forbrug er på 5-7 pct., når jeg er på recordere...
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |