|
LSTV ser ud til at blive ændret |
Besvar |
Forfatter | |
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-November-2014 kl. 20:25 |
Jeg var inde på LSTV.dk. Her ser det ud til at de ændre virksomheden fra at udbyde gratis web udsendelser til Tech interesserede til at tilbyde produktioner til andre.
Jeg har fulgt dem i et stykke tid, og har nok kunne fornemme, at pengekassen var ved at løbe tør. Der har nok ikke været økonomi i at tilbyde gratis Web TV og så leve af reklamer. De har ændret strategi mange gange i løbet af de sidste måneder. Jeg har ellers hygget mig med de små udsendelser fra dem - det ser ud til at være slut nu. Nogen der ved noget konkret... |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har intet hørt om at de ændre strategi.
Har aldrig rigtigt brudt mig om hans videoer, det bunder tildels i at jeg syntes værten Kenneth Wedmore Lund, er så usympatisk. |
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
LSTV aner ikke hvilken retning de går i det meste af tiden. Først var det primært Apple, så begynder de at dække mere bredt og inkluderer bla. Android, PC hardware osv. - så proklamerer de at de går Apple-only igen, for så stadig at inkludere alt muligt andet.
Og så skifter de webside layout hver måned efterhånden. Der er ingen rød tråd og folk aner ikke, hvad der skal ske i fremtiden. Er enig med DiscomanDK at værten kan være ret usymptatisk. |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter jeg har læst lidt om Kenneth WedMore Lund's bedrifter synes jeg bestemt også han er usympatisk og kan ikke holde ud at kigge på ham i hans videoer.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
i øjeblikket kan man sammenligne ham med tv stationerne.
Alt genudsendes. Har gør det i håb for at overleve. og er vist sur over nogle bruger ****. for så tjener han intet.
|
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
At kunne lave TV og gadgetnyheder kræver altså en del for at det kan lade sig gøre på fuldtid. Specielt når det stadig er på amatørbasis (selvom de gerne vil ha os til at tro noget andet) og når de ikke aner, hvilken retning de vil gå i. Kan godt forstå det ikke kan løbe rundt.
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi, at han nu har to hjemmesider. LSTV.dk der promovere deres tilbud til erhverv. Derudover har de Livingsmarttv.dk, der mere handler om at levere underholdning til private. Før i tiden var det en og samme side. Det forvirrede mig lige i starten, da det ikke var meldt ud nogle steder at siden nu var delt op i to.
|
|
petrucci
Funktioner
Tak(0)
|
Synes nu også det har været ret forvirrende dengang der bare var ét website. Layout og design blev/bliver jo udskiftet konstant, så det forvirrede også. Plus at mange steder havde de "glemt" at fjerne nogen engelske oversættelser fra de pågældende Wordpress skabeloner - det så/ser ikke særlig professionelt ud.
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nogle gange se det - jeg kan overhovedet ikke se det usympatiske i Kenneth.
Er der nogle specielle hændelser i ligger til grund for, at i syntes han er sådan?
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Han har bl.a. en fængselstraf. For nyligt kørte han en kampagne mod Sharkgaming. http://www.facebook.com/SharkGamingDK/posts/683092731745522
Se evt. de links som bliver skrevet i ovenstående facebook-indlæg
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, manden har vist ikke helt rent mel i posen. Her er lidt mere om den kære hr Wedmore Lund: Selv hans mellemnavn er påtaget, for at tjene penge, da han forsøgte at drive en bryllupsside :-D Denne her er nu også ret komisk Redigeret af Berdel - 11-December-2014 kl. 13:50 |
|
petrucci
Funktioner
Tak(0)
|
Kenneth er god til at formulere sig - og med den baggrund han har kombineret med kynisme er han vel egentlig i stand til hvad som helst.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |