recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC WebTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TDC WebTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TDC WebTV
    Sendt: 06-April-2015 kl. 00:42
Da jeg har TDC TV forsøgte jeg den anden dag for sjov at teste TDCs Web TV-løsning til mobil og tablet, som virkelig har oplevet en overhaling siden jeg sidst prøvede det af. Jeg sidder lige nu og streamer fra min telefon til Apple TV over AirPlay, og jeg er ret imponeret over, at det sågar er muligt at trække HD-kanaler på denne måde. Jeg nævner det her - også selvom det givetvis kommer til at ligne en reklame. Mest fordi det måske kunne komme andre til gode. Det er lige før jeg synes den her løsning fungerer bedre end TDCs egen boksløsning. Så ville det bare være rart hvis man kunne vælge at købe deres WebTV-løsning UDEN boksene - hvis man altså kunne spare penge ved at fravælge boksene. Og så savner jeg adgang til TV 2's hovedkanal udenfor mit hjem.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 10:07

Jeg tror ikke at kanalerne er i HD, men de er taget fra HD udgaverne, det er i hvert fald sådan på You See WebTV, jeg vil tro at de kører med en tilsvarende ting hos TDC.
Når man ser på en You See Web TV kanal på en stor skærm, så er kvaliteten ikke så ringe, men HD er det ikke. Når man sammenligner deres Apps, så er de opbygget ens, og har ens indhold.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 12:12
Okay, jeg skal ikke udtale mig om hvor vidt kvaliteten er laverende end deres normale HD-kanaler. Men da jeg ikke er så vant til at modtage kanaler i HD var jeg i hvert fald positivt overrasket over kvaliteten. :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2015 kl. 12:17

Det er brugbart, men kun at have det på den store skærm er at stramme den, så godt er det heller ikke, det er perfekt til bærbare enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mstaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 11:21
Jeg er i hvert fald meget tilfreds med billedet fra AirPlay. Men nu er jeg heller ikke så vant til YouSee eller Canal Digital som angiveligt kører med høje bitrater. Jeg håber i hvert fald meget på, at det går i den retning, da det virkelig er en fed måde at betjene sit tv på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu