recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Copyright årstal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCopyright årstal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Emne: Copyright årstal
    Sendt: 10-Februar-2008 kl. 01:02

Hi Lars,

Her er en lille irriterende pip fra en meget pernittengryn person :

På nogle sider står der "(c) 2003-2007 recordere.dk teamet" i bunden og på andre sider står der "(c) 2003-2006 recordere.dk teamet". Vi er faktisk i 2008 . Det tager ikke mange splitsekunder et fikse det i ASP således at årstallet ved et årsskifte, skifter automatisk til det nye år - hvis serverens ur vel og mærke går rigtigt...

/Nils

           
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 13:41
Måske refererer årstallet til hvornår siden er hhv. oprettet og sidst rettet? Det har i øvrigt ingen juridisk betydning.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 14:10

Well, denne her side er da ikke sidst rettet i 2006 .

Anyway, jeg sagde jo at jeg var pernittengryn - og refererede ikke til de juridiske aspekter. Men det er da i hvert tilfælde, så vidt jeg ved, kutume at det er indeværende som står som det andet år - eller hvis der kun står et år, at det så er indeværende år.

Men det var også bare dagens pip fra mig - og det er da muligt at jeg er helt galt på den .

/Nils

           
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu