|
Stereo forstærker |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Noget tilsvarende kan også findes ved danske forhandlere fra et par hundrede Kr.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Thomas46
Bruger Oprettet: 21-Februar-2018 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er der så optisk i den Marantz NA6005 som gør alt det du savner muligt.
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hvorfor bruge så mange penge på nyt udstyr og så spare ved at købe en tarvelig dac til 40 kroner. Den kommer utvivlsomt til at blive det svageste led i kæden, hvis der af spille andet end youtubevideoer
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
slettet
Redigeret af Jens PN - 04-December-2020 kl. 12:40 |
||
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Så er Denon DRA-800H bestilt. Er virkelig spændt. Har ikke haft Denon de sidste 30 år.
Tak for alle input. Hvis jeg sender retur igen så genopliver jeg nok tråden. God dag mvh. Jesper
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Modtaget eller først i næste uge ?
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis den ikke kan få liv i dine højttalere er der ingen forstærkere der kan. Spørgsmålet er om du kan lide lyden.
|
||
Trisse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke modtaget endnu. Men den er lige på trapperne. Skal nok skrive om mine forhåbentlige gode oplevelser.
God dag. mvh. Jesper
|
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
noget nyt?
|
||
Trisse
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja den er ankommet. Og ville hente den i dag i den lokale SuperBrugs. Men alt alt for mange mennesker. Så henter den nok sent lørdag eller søndag hvor der er til at komme til. Skal nok skrive når jeg får den testet.
I mellemtiden kan jeg så skrive forskellen på HFK og AV-Connection returpolitik. I AVC "oprettede jeg en sag" og udskrev den returlabel de sendte som jeg blot satte på pakken. Kunne bare smide den afsted, men fik den lige scannet så jeg havde et bevis på afsendelse. Og fik pengene tilbage 3 (!) dage efter jeg havde sendt pakken. Fanme i orden. Og ja de fratrak fragten, men det er sgu helt ok, når man kan teste og prøve i eget hjem. I HFK skal jeg udfylde en returseddel som skal lægges i pakken. Men skal selv udfylde fragtseddel, betale fragt. Jeg kan ikke aflevere den i HFK Odense som ellers ville være oplagt. Så Argon Forte A55 er sgu bøvlet og dyrt at sende retur. Og står på deres hjemmeside der kan gå 14 dage før de returnerer pengene! Men nu må vi se. God aften mvh. Jesper |
||
Trisse
Funktioner
Tak(1)
|
|
Som lovet lige en kort feedback på Denon forstærkeren. Og lad mig slå en ting fast. Sammen med mine JBL højttalere lyder den klart bedre end alt andet jeg har prøvet (se tråd). Og HDMI det fungerer bare. Bruger kun TV remote til at tænde/slukke og styre lyd med. Og ja de kan spille stuen op.
Så jeg må leve med en stor kasse og 2 store højttalere. Men så har da lært at der er en grænse for fysikkens love. Og heller stort og godt end lille og skidt (sagde hun også i går hø hø). Godt nytår og tak for de mange input mvh. Jesper
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |