recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bose højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bose højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bose højtalere
    Sendt: 25-December-2020 kl. 14:59
 Hejsa,

Håber nogen kan hjælpe Confused

Jeg har 2 bose soundtouch højtalere som spiller fint samme.  Har nu fået en bose home 300. Er der ingen mulighed for den kan spille med de andre? Og hvis ik er det umuligt at få soundtouch højtalere??? 

Tak for hjælp 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2020 kl. 20:09
Hvis du gerne vil have hjælp er der generelt nogle retningslinjer der hjælper ikke bare dig, men alle
punkt 1  - lad være med at dobbelt poste.
punkt 2 - lad være med at skrive med abnormt store bogstaver.
punkt 3 - vis gerne at du har gjort bare minimalt forarbejde selv. - Det gør det lettere for os andre at se hvad du allerede har gjort selv, og om det enten er fejl 40 eller anden fejl.

Her er så mit svar: - tjek deres egen hjemmeside. - hvad står der? de bruger begge den samme app tjek her: https://www.bose.com/en_us/apps/bose_music.html
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2020 kl. 20:18
nej de bruger ikke samme app. Så skal vi de om der er noget man kan gøre. Den ene bruger soundtouch og anden bose Music app. 
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2020 kl. 10:57
Kan godt forstå du ikke har lyst til at skifte i disse køb og smid væk tider når du nu er tilfreds med, jeg kan næsten ikke sige det, lyden.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-November-2020
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2020 kl. 23:36
Jeg kender ikke produkterne fra Bose, men er de ikke begge smarthøjttalere?

Kører de over WiFi og har Google assistent kan begge typer måske styres som en gruppe i Google Home.

Iflg Bose kan det, med visse begrænsninger, lade sig gøre med Alexa, men hun forstår jo ikke dansk, så vidt jeg ved.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu