recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon Octave A5 - fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon Octave A5 - fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon Octave A5 - fjernbetjening
    Sendt: 30-December-2020 kl. 15:41
Hej

Jeg har et lille problem - fjernbetjeningen til mine Argon Octave A5 er gået i stykker, og HiFi klubben melder at de ingen har på lager og aldrig får det.

Nogle gode råd?

Med venlig hilsen 
Anders 
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Svks Svks skrev:

Hej

Jeg har et lille problem - fjernbetjeningen til mine Argon Octave A5 er gået i stykker, og HiFi klubben melder at de ingen har på lager og aldrig får det.

Nogle gode råd?

Med venlig hilsen 
Anders 
Findes der fjernbetjening til den?
Kan ikke finde den i manual fra:

Og så vidt jeg lige kunne se skrives der at man indstiller grundvolumen bagpå, og klarer resten på/fra tilsluttede kilde (TV osv) 

Redigeret af JørgenT - 30-December-2020 kl. 16:25
Mvh. JørgenT
Til top
Svks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 16:26
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Svks Svks skrev:

Ja det gør der ;).. Ja har den og den virker ikke længere 
Hvordan ser den ud?
Måske den kan repareres, alternativt så meget at den kan "oplære" en universal remote?

Mvh. JørgenT
Til top
Svks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 16:31
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 16:38
Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu