|
Jordledning til pladeforstærker |
Besvar |
Forfatter | |
ThorGunderson
Ny bruger Oprettet: 11-Februar-2019 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2021 kl. 12:08 |
Min pladespiller og forstærker står et stykke fra hinanden og kabler er trukket gennem MEGET snævre tomrør i væg
Jeg HAR trukket kablerne men glemte jordledningen og kan ikke få den igennem tomrøret nu Kan jeg anvende jord fra 230v strømnettet i huset, den grøn/gule ledning eller er det en dum ide? Min forstærker har indbygget RIAA, så har umildbart ikke mulighed for at anvende jord mellem pladespiller og RAII før det går gennem tomrør til forstærker God dag derude PS: Jeg har ikke testet om der er støj på signalet endnu
|
|
Nybyg 2019
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke bruge jordlederen. Du har brug for en forbindelse mellem chassis på de to apparater.
Klaus
|
|
ThorGunderson
Ny bruger Oprettet: 11-Februar-2019 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar
Kan en løsning være, at anskaffe en pladespiller der bruger separat RAII og sætte RAII 'lige' efterpladespiller med jordledningen tilkoblet og derfra sende 'lyd' signalet gennem tømrør til forstærker?
|
|
Nybyg 2019
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |