|
Afkobling af højtaler på trægulv. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt ret glad for min tunge granitflise på filtdupper under min sub på et trægulv. Bilder mig ind det strammer det hele lidt op uden for mange uønskede vibrationer.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også sat mine subs på fliser med filt under, så er det også nemmere at flytte på dem. Det fjernede en stor del af vibrationerne i gulvet. Frank
|
|
allanolsendk
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor kan man købe 2 granitfliser uden at bestille en hel palle? Hvilken tykkelse bruger i?
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
F.eks din lokale tømmerhandel, det ikke noget man bestiller, det bare noget man går ned og køber, hvis du vil bestille 2 stk på nettet (kan man bestille 2 stk med levering ?) kan vægten sagtens løbe op i over 20kg og en fragt pris på langt over 100kr (10-20kg koster ca 100kr) for noget du kan købe de billigste steder for omkring 50kr
Redigeret af gasolin - 10-Marts-2021 kl. 08:22 |
|
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bedste resultat fåes hvis flisen er tungere en højttaleren/subwooferen
Bruger selv vibrationsmåtter til vaskemaskiner, også en 29Kg flise ovenpå + et tyndt lag kork /G |
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har en stump gulvtæppe liggende, prøv at smid det under dine højtalere.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for de mange svar.
Har ikke fået sat spikes under endnu. Men højtalerne spiller virkelig godt.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |