|
Nye hørebøffer - Hvilke? |
Besvar |
Forfatter | |
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 15:45 |
Hej med jer.
Jeg søger lidt input på nye hørebøffer, som udelukkende skal bruges på kontoret med en head-amp. Kravene er som følger:
Nogle bud på hvilke jeg skal kigge efter? Budgettet er ikke så vigtigt lige pt., men jeg smider ikke 20k
Redigeret af floe - 31-Oktober-2020 kl. 15:46 |
|
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
måske du skulle prøve at søge lidt på nogle af alle de andre tråde om det her i forummet, så du kan få noget inspiration først?
Jeg kan give dig et TL;DR fra en af de andre tråde, Start med at se på dem du kan få lov at høre fysisk - altså hvis du er i nærheden af en hifiklubben, tapeconnection, eller anden forretning som sælger rigtigt udstyr så er det absolut første skridt. Ellers kan jeg anbefale at besøge et par youtube kanaler. John Darko og steve guttenberg. De har er egentlig mere højtaler orienterede, men begge kravler også lidt ind i bøffer. Når du så har forvildet dig ud på internettet, så anbefaler jeg lige kort at læse lidt reviews af Meze 99 classic. Men start med første punkt! (ja ok, du må da også gå i gang med internettet også :-))
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |