|
Højtaler med dybere bas 3000kr pr sæt |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik anbefalet B&W 607 men tænkte nej tak pga følsomheden og prisen (de vidste jeg havde en nad c316bee), men så senere skrev en at man kunne få den for 300 pund for et sæt, som er ca 2500kr, kunne bare ikke finde nogen til 300pund som vil sende til Danmark, så fandt jeg et sæt til 3000kr i hifiklubben og det er incl fragt dag til dag 3 års garanti og de sædvanlige 14 dages returret.
Jeg læste en del test og alle var positive næsten ikke noget negativt, skal man sige nogen så har den en lidt lav følsmohed som mine nuværende højtaler også har og kan være lidt lys i lyden. Ofte er det høj følsomhed og mindre dyb bas eller lav følsomhed og god dyb bas, dem der har begge dele er ofte dyre og,eller store Har hørt højtalerne både den store og den lille model men det mange måneder siden
Redigeret af gasolin - 13-November-2020 kl. 20:02 |
|
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |