Har selv været igennem noget lignende.
Du kan få alle mulige adaptere der kan tilkobles cigartænderen så du extender og udvider tilslutningsmulighederne til flere enheder. Du får et edderkoppespind af kabler - men pas på. Der er meget skrammel på markedet og når det sidder løst i stikkene og filmen på bagsædet afbrydes fordi du rører ved et af dine "multi-stik" - ja så hyler ungerne. Der er sikringer indbygget i dem også og de kan pludselig "gå" - når konen har en dyppekoger der skal bruges til en kop kaffe - det er fandme uhyggeligt i en Stau og du har glemt sikringer og må klare det med staniol fra en pakke cigaretter i Lastbilbanen op af Kassel bakker !
Alle de mange kabler der ligger og roder træder ungerne i og det giver bare monster ærgelser. Der er jo problemer nok synes jeg med at få dem til at passe på film, headphones og remoter.......
Har netop taget tyren ved hornene og fik et værksted til at lave noget ordentligt opkobling at mine nye skærme til nakkestøtter m.v. Samtidig en "master switch" i handskerummet så jeg kan være 100% sikker på alt er slukket når vi forlader dytten. Har ladet mig fortælle at nyere biler er følsomme med hvordan man laver strømudtag.
Jeg håber min installation virker - nu må vi se når turen sydover starter i week-enden :)
C5